Onze sporten

Naast onderstaande sporten verzorgen wij ook Fitness, Cardio fitness, Powerplate, Aerobics, Body-fit, Bodypump, Streetdance of Kinderdans. Indien u graag meer wilt weten of een (proef)training wilt volgen, kunt u langskomen of bel 0486 46 19 25. U kunt ons ook mailen.

ClubPower

ClubJoy Power® is een zeer effectieve groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten wordt aangepast aan jouw wensen. ClubJoy Power® is ideaal als je wilt werken aan je hele lichaam. Je voelt je fitter en krijgt meer energie &kracht.

Is ClubJoy Power® iets voor mij?

ClubJoy Power® is uitermate geschikt voor iedereen die doelgericht wil trainen. Effectief werken aan je conditie, je gezondheid en een goed gevoel is met ClubJoy Power® binnen handbereik. Geschikt voor iedereen: vrouwen en mannen, beginners en gevorderden, jong en oud.

di

  • Club PowerClub Power is een zeer effectieve groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. 19:00 tot 20:00

wo

  • Club PowerClub Power is een zeer effectieve groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. 8:45 tot 9:45

vr

  • Club PowerClub Power is een zeer effectieve groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. 9:15 tot 10:15

ClubYoga

ClubJoy Yoga® is een training waarmee je werkt aan je lichaam en geest. Fitheid is veel meer dan fysiek sterk zijn, ook je geest moet in conditie zijn. De oorsprong van ClubJoy Yoga® ligt in het Verre Oosten waar veel mensen Yoga en Tai Chi beoefenen. Deze oude culturen leven naar het begrip balans. Hoe vind je de juiste verhouding tussen inspanning en ontspanning? ClubJoy Yoga® biedt de oplossing.

Is ClubJoy Yoga® iets voor mij?

ClubJoy Yoga® is geschikt voor een brede doelgroep ongeacht leeftijd, niveau en geslacht. Wanneer je gezond bent, helpt ClubJoy Yoga® je om fit te worden. Als jij op zoek bent naar balans in je leven, dan helpt ClubJoy Yoga® je daar zeker bij.

di

  • Club YogaClub Yoga is een training waarmee je werkt aan je lichaam en geest. 20:15 tot 21:15

wo

  • Club YogaClub Yoga is een training waarmee je werkt aan je lichaam en geest. 10:00 tot 11:00

Relax Yoga

Vind je het lastig om te ontspannen? Heb je moeite met slapen? Pieker je veel? Kun je wel wat rust gebruiken? Of gun je jezelf een relaxmomentje iedere week, gewoon omdat je het waard bent?
Relax Yoga zorgt voor een moment van ‘even op adem komen’ in ons jachtige leven. In deze les leer je te ontspannen op een bewuste manier en breng je jouw aandacht in het hier en nu. De Relax Yoga is een les waarbij we diverse yogaoefeningen afwisselen met meditatie, ademoefeningen of een extra lange eindontspanning.

do

Aerobics

Aerobics is een zeer gevarieerde en complete vorm van training. Kenmerkend is dat bewegingen en muziek gecombineerd worden. De muziek zorgt ervoor dat het een plezierige manier van trainen is omdat elke muzieksoort op zijn eigen manier motiveert en aanzet tot bewegen.

zo

  • AerobicsAerobics is een zeer gevarieerde en complete vorm van training. Kenmerkend is dat bewegingen en muziek gecombineerd worden. 10:15 tot 11:15

Spinning

Spinning® is een pittige training die gericht is op hart en vaten. Deze training doe je op een soort hometrainer, een stationaire fiets. De training is goed voor een sterk hart, het vergroten van je longinhoud, een goede bloedsomloop en soepele spieren. Spinning®, het woord zegt het al, betekent namelijk ‘snel ronddraaien’. Je bent dus echt hard aan het werk tijdens een uurtje fietsen.
Spinning is staand of zittend fietsen op een speciale stationaire fiets (hometrainer), waarbij muziek gebruikt wordt onder leiding van een spinninginstructeur.

ma

  • SpinningSpinning is een pittige training die gericht is op hart en vaten. Deze training doe je op een soort hometrainer, een stationaire fiets. 19:30 tot 20:30

wo

  • SpinningSpinning is een pittige training die gericht is op hart en vaten. Deze training doe je op een soort hometrainer, een stationaire fiets. 19:30 tot 20:30

do

  • SpinningSpinning is een pittige training die gericht is op hart en vaten. Deze training doe je op een soort hometrainer, een stationaire fiets. 19:30 tot 20:30 okt t/m april

vr

  • SpinningSpinning is een pittige training die gericht is op hart en vaten. Deze training doe je op een soort hometrainer, een stationaire fiets. 9:15 tot 10:15

zo

  • SpinningSpinning is een pittige training die gericht is op hart en vaten. Deze training doe je op een soort hometrainer, een stationaire fiets. 9:45 tot 10:45

CORE

Je traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. Door tweemaal in de week te trainen zie je al snel resultaat. Core is een uitdagende les, waarbij doorzettingsvermogen nodig is. Omdat de lessen in groepsverband worden gegeven en er snel resultaat is, blijf je gemotiveerd om te trainen! Het is een groepsles van een half uur

ma

  • CoreJe traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. 8:25 tot 9:00

di

  • CoreJe traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. 8:30 tot 9:00
  • CoreJe traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. 18:30 tot 19:00

wo

  • CoreJe traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. 19:00 tot 19:30

vr

  • CoreJe traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. 8:45 tot 9:15

zo

  • CoreJe traint spieren uit het centrum van het lichaam (de Core). Met Core train je de buik, billen en rug intensief. 10:45 tot 11:15

Zumba

Zumba is de fitness hype uit Amerika. Het is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamenco en Hiphop. Je hoeft niet te kunnen dansen of goed gecoördineerd te zijn om Zumba te doen. De vrolijke muziek werkt aanstekelijk. Het is makkelijk te volgen, dus geen moeilijke choreografie en je hoeft het niet te onthouden. Voor alle leeftijden Zumba is voor alle leeftijden en alle fitness niveaus toegankelijk. Bijkomend voordeel is dat Zumba goed kan helpen bij het bereiken van gewichtsverlies.

ma

  • ZumbaZumba is de fitness hype uit Amerika. Het is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue en Hiphop. Je hoeft niet te kunnen dansen of goed gecoördineerd te zijn om Zumba te doen. 9:00 tot 10:00

HIIT

High Intensity interval training

Hou je ervan om tot het uiterste te gaan.
Dan moet je zeker bij deze les zijn.
Deze training is een vorm van cardio waarbij de oefeningen in intervallen worden uitgevoerd in een 1/2 uur!

wo

  • HIIT 19:30 tot 20:00

Pilates

Pilates is een trainingsmethode waarbij houding,stabiliteit,coordinatie,ademhaling en focus
op lichaam en geest het uitgangspunt is.
Het is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. De les is bedoeld voor iedereen die bewust en kwalitatief wil trainen en ieder op zijn eigen niveau

No classes scheduled

B.B.B

Het zogenaamde BBB, BuikBillenBenen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. Door het eenvoudige karakter van de les is deze makkelijk te volgen en voor iedereen die zijn of haar buik, billen of benen wil trainen, toegankelijk!

ma

  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 18:30 tot 19:30
  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 19:30 tot 20:30

di

  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 9:00 tot 10:00
  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 10:00 tot 11:00

wo

  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 20:00 tot 21:00

do

  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 9:00 tot 10:00
  • B.B.B.Het zogenaamde BBB, Buik Billen Benen, is een manier van figuurverbetering. Het bestaat uit een warming up en spierversterkende oefeningen met het accent op de 3 B´s. 10:00 tot 11:00

Bokstraining

Bokstraining voor zowel mannen als vrouwen.
Intensieve work out !!

do

  • BokstrainingBokstraining voor zowel mannen als vrouwen. Intensieve work out !! 20:00 tot 21:00

Fysiofitness

Fitness onder begeleiding van een deskundige fysiotherapeut.

Squash

Bij Squash en Fitcentre schaijk kunt u gebruik maken van 1 squashbaan, ook verhuren wij squashrackets.

© 2019 Fitcentre Schaijk - Aan de informatie geboden op deze site kunnen geen rechten worden ontleend.